Lazar Džamić “Geometrija Eseja: kako naći interesantne uglove za blogove i druge eseje…”

Pozivamo vas na otvoreno predavanje Lazara Džamića „Geometrija Eseja: kako naći interesantne uglove za blogove i druge eseje…“, koje će se održati u četvrtak 29. juna 2017. na Fakultetu za medije i komunikacije (Karađorđeva 65) sa početkom u 19 časova, u sali 8 na IV spratu.
O predavanju:
Blogosfera je demokratizovala medije, ali je istovremeno donela masivnu količinu trivijalnosti i lošeg pisanja. Predavanje je jedinstveno po tome što koristi tehnike kreativnih radionica u oglašavanju da generiše neobične uglove, tonalitete i formate. Namenjeno je snima koji nameravaju da pokrenu ili ožive svoj blog, kolumnu ili bilo koju vrstu publicističkog teksta.
Lazar Džamić je jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega. Bio je rukovodilac planiranja za razvoj brenda u Google ZOO i jedan je od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji. Proglašen za Top 10 digital player tri godine za redom prema istraživanju magazina “Marketing Direct”, a od 2015. godine radi i na Fakultetu za medije i komunikacije.

Pozivamo vas na otvoreno predavanje Lazara Džamića „Geometrija Eseja: kako naći interesantne uglove za blogove i druge eseje…“, koje će se održati u četvrtak 29. juna 2017. na Fakultetu za medije i komunikacije (Karađorđeva 65) sa početkom u 19 časova, u sali 8 na IV spratu.

O predavanju:

Blogosfera je demokratizovala medije, ali je istovremeno donela masivnu količinu trivijalnosti i lošeg pisanja. Predavanje je jedinstveno po tome što koristi tehnike kreativnih radionica u oglašavanju da generiše neobične uglove, tonalitete i formate. Namenjeno je svima koji nameravaju da pokrenu ili ožive svoj blog, kolumnu ili bilo koju vrstu publicističkog teksta.

O predavaču:

Lazar Džamić je jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega. Bio je rukovodilac planiranja za razvoj brenda u Google ZOO i jedan je od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji. Proglašen za Top 10 digital player tri godine za redom prema istraživanju magazina “Marketing Direct”, a od 2015. godine radi i na Fakultetu za medije i komunikacije.